Seven gates of Apokalypse
Wyrm

Po prapodivném intru se mi valí do sluchovodů death metal typu Morbid Angel. Nesna?ím se lichotit, opravdu to tak cítím, zvlá??, kdy? se rozjede ultrarychlé bubeníkovo tempo. Je to výborné (deathmetal typu Morbid Angel, nebo Angel Corpse mému sluchu velmi lahodí), ale od ryzí blackmetalové kapely zvlá?? po zku?enosti s jejich přede?lým demem "Wandering Northwards" bych něco takového nečekal. Příchu? deathmetalu má i druhá skladba. Třetím songem se Wyrm vrací do svých dobře vyjetých kolejí a je to lahůdka přeplněná slastmi, které jen mů?e černý kov nabídnout. Čtvrtá věc té? podpořila různorodost tohoto CD, které je na rozdíl od přede?lého dost odvá?né, ale snad o to i lep?í. Ka?dá skladba je jiná. Otevírá se pátá brána a hlomoz jejích pekelným ohněm roz?havených veřejí mi opět trochu připomíná Angel Corpse. Je zde třeba asi vysvětlit, jak vlastně zněl Angel Corpse, proto?e to nebyla skupina zvlá?? známá. Je to vlastně black metal s kytarovým cejchem death metalu. Duch léta mrtvé kapely patrně opustil metalové záhrobí a jako temná múza rozsévá své apokalyptické sémě. ?está brána je stepaná z různých druhů černých kovů a ... moment... hlasy masivních pantů jsou mi nějak povědomé... no jasně, tato skladba "Through the Gates of glory" uvedená zde, jako Gate 6 byla u? na přede?lém demu. Mezi sedmi branami apokalypsy samozřejmě nemohla chybět, proto je tady znovu. Sedmá skladba mě totálně dostala ? proč? V některých pasá?ích toti? zní jako Kataklysm z roku 1996 ?Temple of knowledge?. Úplně mi běhá mráz po zádech z toho jak hluboce to pro?ívám. Samozřejmě jde o jasný blackmetal, ale ten Kataklysm tam opravdu cítím. Závěrem bych to tedy je?tě shrnul. Pustíte-li si "Seven gates of apocalypse", usly?íte velmi rozmanitý black metal s prvky deathu v poměrně kvalitním podání a s výborným zvukem. Guldurův bublavý skřehot zní také pekelně dobře.